פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מכירות ותמיכה 24/7 *8932
מדריך הזמנת ארון באתר לחצו כאן להסבר המלא
בלוג סרטונים
בלעדי לכרמל הגנה נגד רטיבות
*8932

תכנון ארונות הזזה לחדר השינה

 

ארונות הזזה לפתרון מגוון בעיות

ארונות הזזה מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות בעיקר בנוגע לחיסכון במקום. אחד הדברים הבולטים ביותר בארונות ההזזה הוא חוסר הצורך בהשארת מקום לפתיחת הדלתות. זה נשמע הבדל קטן אך הוא הבדל גדול מאוד וככל שחדר השינה שלכם יותר קטן, אתם תבינו מהר מאוד כיצד עשרות סנטימטרים עושים את ההבדל. תוכלו לקרב את המיטה יותר לכיוון ארון ההזזה ולמעשה המראה של כל החדר ישתנה כאשר יהיה את המרווח הזה גם אם תבחרו לא לקרב.

 

כיצד לייעל את ארון ההזזה בחדר השינה?

  • כדי לייעל את האחסון בארון, בחרו ארון גבוה ככל הניתן. בחירת ארון גבוה יכולה לסדר לכם עוד שטח אחסון שימושי ביותר כאשר גם אם אין לכם יותר מידי בגדים לאחסן, תמיד תוכלו להשתמש בו לאחסון שמיכות, ציפות, שמיכות פוך, כריות, צעצועים של הילדים ואפילו מכשירים חשמליים שאין לכם צורך בהם או שהשימוש בהם יחסית נדיר. האחסון הגבוה יהיה שימושי כאשר האחסון הנגיש יותר, כמו מתחת למיטה או לספה, יתפנה.
  • במקום לתלות מראה על הקיר בחדר השינה תוכלו לתלות את המראה על הארון. לארון יש שתי דלתות כאשר אחת נכנסת מתחת לשנייה. מקמו את המראה על הדת שנמצאת תמיד מעל והנה יש לכם מראה ענקית שתהיה לשימוש נוח הרבה יותר מכל מאה אחרת, ובלי לבזבז מקום.

שטח רחב לעיצוב מגוון

על ארון ההזזה אפשר לתלות לוח שנה, לוח מחיק לרשימת משימות שיש לכם לעשות, ניתן להדביק תמונות של הילדים בצורה מעוצבת יותר וגם פוסטרים או טפטים אם אתם רוצים לקבל עיצוב מיוחד. באופן כללי ארונות הזזה מאפשרים לכם מגוון פתרונות עיצוביים שארונות פתיחה עם דלתות לא מאפשרים, וזה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך את ארון ההזזה שלכם לפינה המעוצבת ביותר בחדר.

 

no-lazy